Uudisteportaali Mashable võrdlusest selgub, et Facebooki käive kasutaja kohta oli 2010. aasta andmete põhjal 4 dollarit, mis on kaheksa korda suurem kui Twitteri puhul, jäädes aga alla Skype’ile.
Facebooki käive kasutaja kohta oli 4 dollarit
Käive ühe kasutaja kohta 2010. aastal:
Twitter 0,5 dollarit,
LinkedIn 2,4 dollarit
Zynga 3,4 dollarit
Facebook 4 dollarit
Skype 5,19 dollarit
Groupon 16 dollarit
Kui palju suudavad aga kõrgesti hinnatud internetiärid rahavoogu genereerida?
Facebook: väljapakutud väärtus 75 miljardit, 2010.a käive 37,5 korda väiksem ehk 2 miljardit.
Twitter: väljapakutud väärtus 8,5 miljardit, 2010.a käive 55 korda väiksem ehk 150 miljonit.
LinkedIn: väljapakutud väärtus 9 miljardit, 2010.a käive 37 korda väiksem ehk 243 miljonit.
Zynga: väljapakutud väärtus 10 miljardit, 2010.a käive 40 korda väiksem ehk 850 miljonit.
Skype: väljapakutud väärtus 8,5 miljardit, 2010.a käive 9,8 korda väiksem ehk 860 miljonit.
Groupon: väljapakutud väärtus 13 miljardit, 2010.a käive 26 korda väiksem ehk 800 miljonit.
Kui Facebooki väärtuseks hinnatakse 75 miljardit dollarit, teeb see 2011. aastal avaldatud hinnaguliselt 750 miljoni kasutaja juures ühe kasutaja kohta makstavaks hinnaks 100 dollarit.