Eile algatasid EMT, Tele2 ja Elisa koostööprojekti, mille eesmärgiks on Rootsi mobiilioperaatorite eeskujul
Eestis m-turundust ehk mobiilireklaami
edendada.
Koostöö tulemusena saavad reklaamiandjad iga operaatori juurest osta reklaami ka teiste operaatorite portaalidesse.
«Meie kõigi senine kogemus on näidanud, et reklaamiandjaid huvitab mobiilis kuvatava reklaami suunamine kogu turule, mitte ainult ühe operaatori klientidele,» ütles EMT juhatuse liige Piret Dubout.
«Ja et säästa reklaamiandjaid lepingu sõlmimisest kolme operaatoriga eraldi, on nüüdsest võimalus kõigi kolme osapoole juures sõlmida leping reklaamibännerite näitamiseks ka teiste operaatorite mobiiliportaalides.»
Koostöökokkulepe defineerib ka mobiilireklaami ühtsed standardid, formaadid ja mõõdikusüsteemi.