Päevatoimetaja:
Erkki Erilaid
Saada vihje

Jalgpalliklubi pidi eemaldama koduvägivalda meenutanud reklaami

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: SCANPIX

Ameerika jalgpalli mängiva Toronto Argonautsi turundusinimesed tulid mõttele teha spetsiaalplakat tähtsaks kodumänguks. Kuid see tuli peagi maha võtta.

Metroodes ja rongidel esitletud plakatil seisis meeskonna kaitsemängija Rocky Holey, kelle kõrval oli tekst: «Kodu on koht, kus on süda. See on samuti koht, kus me teeme inimestele haiget», vahendab marmai.fi kanada portaali cbc.ca.

Plakati mõtteks oli siis, et kuulge vastasvõistkonna mängijad, hoidke piip ja prillid, kui te meie kodustaadionile mängima tulete. Ja teade fännidele, et tuleb kõva mäng.

Kuid plakateid märkasid ka Toronto linnavolikogu liikmed, kel tekkis mõte, et koduvägivallaohvrites võib selline plakat tekitada paha tunde. Nad saatsid klubile kirja, et võtke see plakat õige maha.

Nii klubi tegigi, ning selle turundusdirektor David Bedford kommenteeris: «Me ei vaadanud seda reklaami koduvägivalla kontekstis,» lisades, et kaebusi plakati kohta oli tulnud klubile ka otse.

Kuna aga reklaamipind oli ostetud, täitis klubi reklaapinnad tekstiga «We’re not looking for passengers», mida võib antud kontekstis mõista kui kommentaari eelmise plakati mahavõtmisele ja tõlkida kui «me ei pea silmas reisijaid».

Vaata melutekitanud plakatit cba.ca kodulehelt.

Märksõnad

Tagasi üles