Eesti üks edukaim jalgpalliklubi, suurettevõtja Viktor Levadale kuuluv FC Levadia avaldas uuendusliku promokampaania «Jalgpallurid ja Naised», mis pakub võimalusi harrastada spordifännamisega seotud elustiili.
Levadia toob euromängu promomisel mängu naised
Kampaanias tuleb naisfännidel hakata klubi sõbraks Facebookis, end seejärel üles anda kampaanias osalejana ja teatada oma lemmik Levadia mängumeeste seast, kellega oleks lahe minna Deja Vu sohvabaari õhtustama.
Võitja selgub loosi teel 21. juulil Lilleküla staadionil, kohe pärast Levadia tähtsat eurosarja mängu ühe Luksemburgi meeskonnaga. Levadia klubil on muidu endal ka oma naiskond.
Levadia pressišeff Indrek Petersoo ütles, et kampaania eesmärk on klubi naisfännide aktiviseerimine ja muidu melu tekitamine tähtsa mängu ümber. Petersoo arvab, et Levadia šansid luksemburglased kahe mängu kokkuvõttes üle mängida on täitsa head.
Nagu kampaania bänneril klubi kodulehel koos lingiga kampaania Facebooki leheküljele seisab, saavad kõik kampaanias osalejad klubide Tallinna mängule tasuta pileti. See on päris hea diil, arvestades, et sarnaste kampaaniate käigus Facebookis sõbrastaatuse loomine mingi firmaga annab tavaliselt vaid õiguse osaleda õnneloosis.
Bännerifotol poseerib Levadia mänedžer Kristi Türk, foto pildistas Lauri Torn.
Ei saa jätta mainimata, et kampaania tuletab meelde ühte briti telesarja «Jalgpallurite naised», mis heitis suures ja kaasahaaravas plaanis pilgu vutiässade suhetele naistega.
Petersoo kostis küsimuse peale, et kas see telesari andis kampaaniale inspiratsiooni, et «otseselt mitte».
Levadia esimene mäng Luksemburgi klubiga FC Differdange 03 toimub homme õhtul Luksemburgi Josy Bartheli nimelisel rahvusstaadionil. See, kas Levadia pääseb edasi järgmisesse ringi, selgub kahe mängu kokkuvõttes. Ülekaalu saavutamiseks on eriti väärtuslikud võõrsil löödud väravad, kui kodumängus tuleks oma värav puutumatuna hoida.
Loodetavasti aitavad Levadia kodumängule saabuvad naisfännid kaasa, et meeskond hästi mängiks.
Kas ka võimalikus järgmises eurosarja ringis sarnane kampaania aset leiab, otsustab klubi mänedžment jooksvalt.