Pühapäeval nuhkimisskandaali tõttu ilmumise lõpetanud briti tabloidleht (lühendatult NotW) oma lugejate silmis väga süüdi ei jäänud.
Küsitlus: News of the Worldi lugejad ei pea nuhkimist suureks probleemiks
NotW püsilugejad tunnetasid võrreldes teiste lehtede lugejatega kõige vähem NotW brändi «mürgisust» seoses nuhkimisskandaaliga, kirjutab brandrepublic.com
Eelmisel nädalal, kui kired telefonidesse sissehäkkimist harrastanud tabloidlehe ümber olid kõrgpunktis, küsitles briti uuringufirma OnePoll tuhandet inimest, kes loevad regulaarselt lehti.
Selgus, et neist küsitletutest, kes lugesid regulaarselt NotW`d, olid juhtunu pärast «väga mures» 34 protsenti ja 27 protsenti olid «väga nõus», et reklaamiandjad kuulutasid väljaandele boikoti.
Samad näitajad olid nii-öelda kvaliteetlehe The Observer lugejate seas vastavalt 75 protsenti ja 76 protsenti.
Kõige leebem suhtumine nuhkimisskandaali suhtes ilmnes nende lehelugejate seas, kes loevad peamiselt pühapäevalehti. Pühapäevalehed on nii suurte lehtede nädalalõpunumbrid, mis on pehmema, meelelahutuslikuma ja rohkem elustiilile keskendundud sisuga. Samuti kuuluvad pühapäevalehtede alla tabloidide nädalalõpunumbrid.
Niisiis, pühapäevalehtede lugejatest teatasid 42 protsenti, et on nuhkimisskandaali pärast «natuke mures». Tervelt viiendik pühapäevalehelugejatest ütles, et nuhkimisskandaal ei lähe neile üldse korda.
Eile kirjutas E24, et Renault teatas oma reklaamiboikotist ka teistele News Internationali väljaannetele. Briti karastusjoogitootja Innocent turundusdirektor Thomas Delabriere nimetas eile seda Renault` otsust «ülereageerimiseks».