Tarbijakaitse ja riigi infosüsteemide ameti sõnul on e-poodides pettused sagedased ning selle tõttu peaksid ostjad enne ostu sooritamist kindlasti kaupmehe tausta kontrollima.
Tarbijakaitse soovitab enne e-poest ostmist kaupmehe tausta uurida
Iga kuu on tarbijakaitsele esitatud kaebuste esikolmikus netikaubandus ja kõige sagedamini kurdetakse, et internetist tellitud kaup jõuab ostjani pika hilinemisega või ei jõua üldse. Pole siis ime, et Eurostati värske uuring näitab, et eestlased külastavad netipoode palju vähem kui eurooplased keskmiselt, netihulludest hollandlastest ja taanlastest rääkimata, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».
Kui tavaliselt saadab lohakas netikaupmees tarbijakaitse näpuviibutuse peale kauba lõpuks ikkagi ära, on palju ka neid juhtumeid, kus kaupmehe näol ongi tegu paadunud petturiga.
Riigi Infosüsteemi Ameti infoturbe ekspert Tarmo Randel soovitab enne krediitkaardi andmete esitamist e-poele teha firma kohta taustauuring, milleks võib kasutada näiteks Google'i otsingumootorit.