Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Kas Pärnu spaahotell julgustab magama ühes voodis mitmekesi?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tervise reklaam ajakirja tagakaanel
Tervise reklaam ajakirja tagakaanel Foto: Priit Simson

Pärnu spaahotell Tervis on tulnud oma 40. juubeli puhul välja suurema kampaaniaga «Koli suveks Pärnu», kus jätab otsad lahti, mitmekesi ühte voodikohta kasutada.

Nagu selgub trükiväljaannetes ilmunud reklaamidest, tahab majutusasutus kosutada külalistel nii keha kui hinge. Nii lubab hotell kütta külalise kere kuumaks saunas ning enim väsinud kohtadele on saadaval kolmveerandtunnine mudimine.

Puhkaja hinge ja naljasoont peaks kosutama hotelli lubadus, et õhtune päikseloojang kohvikutes on majutusasutuse poolt.

Magamisega seoses teatab hotell: «Voodikohta pakume kas koos sinu poolt valitud kaaslasega või siis...». Vägisi jääb mulje, et kolm punkti lause lõpus on jäetud täitmiseks reklaami vastuvõtjale, vastavalt oma rikutuse astmele.

Siiski on lõputa lausel ka konkreetne sisu, selgitab Tervise turundusassistent Liisi Holter.

«Lause «voodikohta pakume kas koos sinu poolt valitud kaaslasega või siis…» all pidas turundusosakond silmas, et me ei sea piiri, kas tulete ühe või mitme kaaslasega,» ütles Holter.

«Seega, kui jätta ära kolm punkti ja lõpetada lause, näeb see välja selliselt: «Voodikohta pakume kas koos sinu poolt valitud kaaslasega või siis kaaslastega,» ütles Holter.

«Sõnum inimestele on, et selleks suveks on veel kohti ja saab broneerida majutust suvepealinna Pärnusse.  Seda sõnumit kinnistab ja toetab reklaamis hüüdlause «Meil on ruumi küll».»

«Tervis ravispaas on 500 voodikohta,» lisas Holter.  

Kuid ühe teise Pärnu hotelli, nimelt Strandi, turundusassistent Eva Erm selgitas olukorda kuurortlinna majutusrindel teisipidi – ruumi on ikka just puudu. «Pärnus on suvel alati nii, et üks hotell jääb puudu,» viitas Erm, «nõudmine ületab pakkumise.»

Seetõttu pole Strandil käimas praegu mingit reklaamikampaaniat. Erm lükkab ümber ka paar päeva tagasi Õhtulehes ilmunud väite, justkui reklaamiks hotell end praegu jutuga, et Strandi rõdudel on hea naabritega tutvuda, et pärast vastastiku tõmbe korral kokku kolida.

«See tekst oli ühes vanas toatutvustuses, mis meie kodulehel üleval oli. Meil on tulemas just uus kodulehekülg,» märkis Erm, et tekst kodulehel ei olnud üldsegi  klientide ligimeelitamiseks, vaid oli lihtsalt vanast ajast seisma jäänud.

 

 

 

 

 

 

Tagasi üles