Reisikorraldaja: loodus on Eesti kasutamata müügiartikkel

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sookured
Sookured Foto: Elmo Riig / Sakala

Estonian Nature Toursi tegevjuhi Marika Manni sõnul on linnud, loomad, taimed ja maastikud Eesti jaoks väga hea müügiartikkel, mida võiks rohkem rõhutada.

Kõik linnud, loomad, taimed, liblikad-kõik, mida saab looduses vaadata, on ülihea müügiartikkel  turistidele Euroopa riikidest, kus neid iga päev naljalt ei näe.

«Eesti loodus meelitab inimesi ligi ja kuidas veel! Välisturgudel on meie käive sellel aastal kasvanud enam kui 200 protsenti. Inimestele meeldivad pisut laokile jäänud niidud, rannikualad, avatud maastikud-toredad kohad, mis mujal maailmas on kuivenduse, põllumajanduse ja kinnisvaraaredustega ära rikutud,» nentis Mann.

Maailmas on miljoneid inimesi, kes armastavad reisida just väljapoole linnu. Kõik ei taha käia ostlemas ja kultuurimälestisi vaatamas.

«On miljoneid inimesi, kes tahavad minna maale ja vaadata loodust. Praegu reklaamitakse välisturgudel peamiselt Eesti linnu. Millegipärast arvatakse, et neid inimesi, keda taolised reisid võiksid huvitada, on liiga vähe. Unustatakse ära, et kuigi neid inimesi on vähe, viibivad nad riikides palju kauem aega ja jätavad maha palju rohkem raha.»

Manni kinnitusel on sellel aastal kasvamas ka kohalike turistide huvi loodusreiside vastu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles