Päevatoimetaja:
Sander Silm

Piltuudis: laulupeo ametliku jäätise välireklaamid on sugeda saanud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Sel pildil on reklaam veel terve, küll on üks eksemplar aluselt lahti tulnud
Sel pildil on reklaam veel terve, küll on üks eksemplar aluselt lahti tulnud Foto: Liis Treimann

Sel nädalal on Tallinnas sõidutee-äärsetel prügikastidel näha olnud uue jäätise «Vana Toomas» välireklaame, kus jäätise pulk ja rahavriidemustris rosett ulatuvad üle reklaamaluse serva.

Mitmes kohas on näha, kuidas väljaulatuvad reklaami osad on ära murtud või on kogu reklaamplakat kas tuule- või inimjõul aluselt lahti pääsenud.

Jäätisetootja Premia turundusdirektor Katre Kõvask asjaloost siiski suuremat numbrit ei tee.

«Mõte oli teha see reklaam natuke ebatavalisem, kui lihtsalt pildiga, vaid viidata sellele konkreetsele jäätisele. Seetõttu said sinna väiksed rosetikesed pandud ja ka jäätise pulk. See, et inimesed on seal natuke vallatust teinud ja mõned pulgad ära võtnud või mõned rosetid on kadunud, eks see näitab, et seda reklaami on tähele pandud. Meie jaoks tekib sellest pigem positiivne, selline muhe mulje. Reklaami nähakse, järelikult on see õigel ajal õiges kohas,» kommenteeris Kõvask. Ta lisas, et esmajoones on reklaamidega kaetud noortepeo rongkäigu liikumise tee.

Noortepidu võõrustava Tallinna ühe tuntuima sümboli nime kandev jäätis olevat aga Kõvaski sõnul läinud müügiks vägagi hästi, mis on ilmselt kaasa aidanud ka reklaamide nii-öelda füüsilisele märkamisele.

Tagasi üles