Age McCannist käis reklaamifestivalil agentuuri strateegiajuht Tõnu Kõva, kes leidis pointi mitmetes ettekannetes.
Eestlased Cannes`is: strateegiajuht Tõnu Kõvale meeldis võrdlusmoment
Tõnu Kõva: «Cannes’i festival annab võimaluse näha enda tehtut muu maailma kontekstis ning leida võimalusi oma tegevuse parandamiseks.
Huvitavamad esinejad olid näiteks dr Edward de Bono ning Sir Ken Robinson, kes vastavalt nägid kõige tõsisema probleemina «viletsat mõtlemist», kuna meie süsteem põhineb «standardsetes olukordades standardsete lahenduste rakendamisel»; ning loovuse tapmist haridussüsteemis.
Tähelepanu vääris Martin Lindstromi ettekanne – ta käsitles brändi rolli kasvu igapäevases elus. Muu hulgas tõi ta neuroloogiauuringutele viidates välja asjaolu, et brändid aktiveerivad aju samu piirkondi, mis religioon. Lisaks kattuvad religiooni ja brändi tugisambad.
Peaasjalikult sai Cannes’is suheldud McCann-Ericksoni reklaamiketi esindajatega, sõlmisime kontaktid agentuuriga Sharethrough, mis keskendub «sisu levitamisele», ning agentuuriga StrawberryFrog, mis tegeleb «kultuurilise liikumise turundusega». Festivalil käisin neljandat korda.»