Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Eestlased Cannes`is: loovjuht Lauri Tikerpe sõnul teeb festival näljaseks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Lauri Tikerpe
Lauri Tikerpe Foto: Erakogu

Poolesaja eesti reklaamiinimese seas käis Cannesi reklaamifestivalil ka Taevas Ogilvy loovjuht Lauri Tikerpe. Tema arvates peaks üks õige turundaja saama festivalilt julguse näha asju uutmoodi.

Lauri Tikerpe: «Cannes Lions peaks turundajale andma eelkõige julguse näha ja teha asju uutmoodi. Usu, et loovus ja tulemuslikkus võivad käia käsikäes ehk julge hundi rind võib siiski olla rasvane. Cannes peaks süstima ühte õigesse turundajasse ka kirge ning nälga. Nälga silmatorkavate lahenduste ja sellise töö järele, mille üle võib õigusega uhke olla.

Tänavuse festivali teemad olid enam-vähem samad nagu eelmistel aastatel. Loovuse- ja inspiratsiooni allikad, uued tehnoloogiad ja vanade tõdede meenutamine. Värskematest teemadest oli kindlasti üks huvitavamaid kreatiivsuse uurimine teaduslike meetoditega, mis on aasta jooksul taas nii mõnegi sammu edasi astunud. Räägiti ka talendi- ja ideedekriisist ning Patti Smithi siiras ja jõuline privaatne seminarikontsert pani festivalile ilusa punkti.

Ma ei usu, et Cannesis sõlmitakse väga palju põhjapanevaid ärikontakte. Selleks on seal liiga palav ja roséne (vein – T.L.). Aga inimlikul tasandil on see-eest loomulikult tore suhelda ja teada saada, mis kedagi tiksuma paneb.

Olin Cannes Lionsil neljandat aastat. Kindlasti oleks hariv ja inspireeriv külastada ka teisi festivale. Nii reklaami- kui ka muude loomevaldkondadega seonduvaid - Eurobest, Offf, STRP, Pictoplasma.»

 

 

 

Märksõnad

Tagasi üles