Cannes Lions võõrustas ligi pooltsada eesti reklaamiala professionaali. SEB brändijuht Eha Talvist leidis rohkesti mõtteainet teaduskirjanik Malcolm Gladwelli (47) esinemisest. Gladwell on kirjutanud bestsellerid «Läbimurdepunkt» («Tipping Point») ja «Silmapilk» («Blink»).
Eestlased Cannes`is: Eha Talvist SEBst nautis kirjaniku esinemist
Eha Talvist: «Festival annab võimaluse reklaami-, turundus- ja kommunikatsioonimaailma üldisemalt näha ning silmaringi laiendada. Olen sealt alati tagasi tulnud värskete mõtete ja oskusega ka oma töid kõrvalseisja pilguga vaadata. Kui aastaid tagasi arvasin, et tegemist on reklaamiagentuuridele mõeldud «koolitusega», siis nüüd võin väita, et see sobib kõikidele turundusinimestele.
Kõige huvitavam esineja oli minu jaoks Malcolm Gladwell, kes rääkis innovatsioonist. Tema sõnum oli, et alati pole otstarbekas olla uuenduste eesotsas, sest tihtipeale võidab hoopis n-ö number kolm.
Kasulikum on tutvuda põhjalikult teiste ettevõtete toodetega ning siis ise paremini teha, hoides nii kokku väärtuslikku aega ja raha. Lisaks heale sisule oli Gladwell ka suurepärane esineja. Ta ei näidanud mitte ühtegi slaidi ega klippi, vaid lihtsalt seisis kõnepuldis, ometi suutis ta kogu saali endaga koos hingama panna ja mõjus ülivõimsalt.
Olin Cannes’is neljandat korda ja loomulikult tahaksin sinna ka tulevikus.»