Kuigi alates veebruarist on jaemüüginumbrid veidi kasvanud, on inimesed oste tehes ettevaatlikud ning eelistavad endiselt kampaaniakaupu.
Hinnatõusu tõttu eelistavad inimesed kampaaniakaupu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maxima kõneisiku Erkki Erilaiu sõnul moodustavad kaupluseketi käibest 30-40 protsenti just kampaaniakaubad. «See näitab, kui hinnatundlik ostja tegelikult on,» kommenteeris ta.
Toidukaupade kaupluste jaemüük, mis aprillis mõnevõrra suurenes, pöördus mais taas langusesse. Kui aprillis suurenes nende kaupluste jaemüük ühe protsenti, siis mais vähenes müük protsendi võrra eelmise aasta sama kuuga võrreldes. Arvuliselt ostetakse kauplustes vähem tooteid, ainult sooduskampaaniate korral müüakse kaupu Erilaiu sõnul samas koguses kui varem.
Kogu jaemüük kasvas mais aastatagusega võrreldes 2 protsenti, kaubanduskettide müügitulu kasvas aga 9 protsenti. Erilaiu kinnitusel tuleneb see peamiselt üldisest hinnatõusust.