/nginx/o/2011/06/29/647868t1h308b.jpg)
Cannes Lionsi reklaamifestivalil esinenenud meediamogul Rupert Murdochi (80) poeg James Murdoch (38) leiab, et üheks väljapääsuks trükimeedia madalseisust on tehnoloogiline läbimurre, mille on kaasa toonud tahvelarvutite levik.
Cannes Lionsi reklaamifestivalil esinenenud meediamogul Rupert Murdochi (80) poeg James Murdoch (38) leiab, et üheks väljapääsuks trükimeedia madalseisust on tehnoloogiline läbimurre, mille on kaasa toonud tahvelarvutite levik.
Need seadmed, mis olid süles vähemalt igal kolmandal saalisistunul, avavad Murdochi sõnul võimaluse teha täiesti uut moodi ajakirjandust, ning digitaalsed lehetellimused on tõusev trend.
Puutetundlikud ekraanid lubavad toimetajatel avastada uusi loomingulisi võimalusi ajakirjandusliku sisu avamiseks ja edastamiseks, sest kõrvuti kirjutatud sõnaga saab kasutada heli ja liikuvat pilti. Samamoodi nägi ta selles meediumis uut võimalust reklaamitegijatele.
Mõne lause pühendas Murdoch tahvelarvutite kasutamisele koolides ning avaldas arvamust, et see on selge tulevikusuund.
James Murdoch kuulub oma isa loodud News Corporationi tippjuhtkonda
Pikem ülevaade kõnealusuest seminarist on leitav allpool.