![Jeffrey Katzenberg](http://f8.pmo.ee/7SctbpjNQL7JoKAOKzKvCCFZVGE=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2011/06/29/647866t1h2922.jpg)
Äsjalõppenud Cabbes Lionsi reklaami-, laiemalt loovusfestivalil esinenud maailmakuulus USA filmiprodutsent Jeffrey Katzenberg kritiseeris tänavusel Superbowlil nähtud reklaamide kunstilist taset.
Äsjalõppenud Cabbes Lionsi reklaami-, laiemalt loovusfestivalil esinenud maailmakuulus USA filmiprodutsent Jeffrey Katzenberg kritiseeris tänavusel Superbowlil nähtud reklaamide kunstilist taset.
Katzenbergi (60, Shrek) sõnul on kalleima sekundihinnaga maailmas teleülekandesse reklaami paigutamine reklaamija jaoks turundusdeklaratsioon omaette ja loomulikult näidatakse seal kalleimaid ja loovamaid klippe.
Katzenberg tunnistas, et tema jaoks pole eriti oluline, millised meeskonnad ekraanil palli pärast võitlevad, ta ootab pigem reklaame ja toob mängu ajal endale uue portsu krõpse. Seda suurem oli tema pettumus, kui tänavune reklaamitase osutus varasemast nõrgemaks.