Eesti Loto poole on kirjaliku pretensiooniga pöördunud juba 14 inimest, kes ei ole saanud ID-kaardiga siseneda oma kontole lotofirma koduleheküljel.
Eesti Loto on hädas oma kodulehega
Eesti Loto kodulehel on kasutajakonto enam kui 200 000 mängijal, kes tavaliselt saavad sinna siseneda ka ainult parooli abil. Salasõna aegumise või ka ununemise puhul saab aga seda uuendada ID-kaardiga sisenedes.
Eesti Loto pressiesindaja Kristi Liiguse kinnitusel hakkas nende süsteemi tarnija ID-kaardi kasutamist takistava vea parandamisega tegelema kohe, kui esimene selline teade nendeni jõudis.
«Lihtsana näiva vea kõrvaldamine on võtnud oluliselt kauem aega seoses Eesti Loto vananenud süsteemi iseärasustega,» selgitas Liigus ja kinnitas, et süsteemi tarnija lubas probleemi kõrvaldada juba sellel nädalal.
Pressiesindaja kinnitusel läheb vananenud süsteem varsti väljavahetamisele ning selle asemele luuakse uus ja moodsam kliendisüsteemi arendus. Viimase loomine on praegu täies hoos ja see loodetakse avada veel tänavuse aastanumbri sees.
«Inimestel, kellel sarnane probleem ilmneb, palume parooli uuendamiseks pöörduda Eesti Loto poole, helistades infotelefonile 650 2030,» ütles Liigus.
Lotomäng
• Eesti Loto kodulehel saab klient süsteemi siseneda parooli ja kasutajanimega.
• Kui klient ei kasuta oma kontot 180 päeva, siis parool aegub. Parooli uuendada saab klient ID-kaardi abil. Teine võimalus on postiga Eesti Lotosse saadetud või kohapeal käsitsi kirjutatud avaldus.
Allikas: Eesti Loto