Kui kiiresti aeguvate superpakkumiste tegemine on müügivaldkonnas saanud tavapraktikaks, siis rootslaste ostlemiskeskkond on viinud ostusurve uuele tasemele: speedsale.se veebipoes tuleb otsus teha suisa 4 sekundiga.
Kaasaegne ostlemissport: tee oma otsus 4 sekundi jooksul
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Speedsale.se kuumade hindadega müügipakkumised vahelduvad pinget lisava muusika saatel iga 4 sekundi järel ning magades võimaluse maha, ei tule sama asi sama hinnaga enam kunagi tagasi.
Uudse müügitaktika genereeris reklaamiagentuur DDB Stockholm Rootsi jaemüügifirmale Papercut, mis tegeleb alternatiiv-ja popkultuuri toodete (raamatud, plaadid, filmid) müügiga.