Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2011/06/27/645184t1hd15b.jpg)
Kui kiiresti aeguvate superpakkumiste tegemine on müügivaldkonnas saanud tavapraktikaks, siis rootslaste ostlemiskeskkond on viinud ostusurve uuele tasemele: speedsale.se veebipoes tuleb otsus teha suisa 4 sekundiga.
Speedsale.se kuumade hindadega müügipakkumised vahelduvad pinget lisava muusika saatel iga 4 sekundi järel ning magades võimaluse maha, ei tule sama asi sama hinnaga enam kunagi tagasi.
Uudse müügitaktika genereeris reklaamiagentuur DDB Stockholm Rootsi jaemüügifirmale Papercut, mis tegeleb alternatiiv-ja popkultuuri toodete (raamatud, plaadid, filmid) müügiga.