Päevatoimetaja:
Sander Silm

Cannes Lionsi Cyber priisid läksid ameeriklastele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Tänavune Cannes´i reklaamifestival.
Tänavune Cannes´i reklaamifestival. Foto: SCANPIX

Nädalavahetusel lõppenud reklaamifestivali Cyber kategoorias jagati välja kolm Grand Prix´d.

Reklaamiagentuuri Chris Milk Santa Monica kontor sai priisi Google veebilehitseja Chrome tutvustamiseks tehtud veebisaidi eest (vaata tutvustavat videot allpool). See veebisait nimega The Wilderness Downtown kasutab Google`i Street View ja Google Mapsi võimalusi.

Teise Grand Prix`i sai Wieden+Kennedy Portlandi kontor Procter & Gamble`le tehtud interaktiivse kampaania eest. Tooteks viral-klippide staar Old Spice (vaata kampaaniat tutvustavat klippi allpool).

Kolmanda Grand Prix`i noppis R/GA New Yorgi kontor maksesüsteemile «Pay With a Tweet» tehtud kampaania eest (vaata tutvustavat klippi allpool).

Märksõnad

Tagasi üles