Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2011/06/22/641234t1hfdc4.jpg)
Nädalavahetusel lõppenud reklaamifestivali Cyber kategoorias jagati välja kolm Grand Prix´d.
Reklaamiagentuuri Chris Milk Santa Monica kontor sai priisi Google veebilehitseja Chrome tutvustamiseks tehtud veebisaidi eest (vaata tutvustavat videot allpool). See veebisait nimega The Wilderness Downtown kasutab Google`i Street View ja Google Mapsi võimalusi.
Teise Grand Prix`i sai Wieden+Kennedy Portlandi kontor Procter & Gamble`le tehtud interaktiivse kampaania eest. Tooteks viral-klippide staar Old Spice (vaata kampaaniat tutvustavat klippi allpool).
Kolmanda Grand Prix`i noppis R/GA New Yorgi kontor maksesüsteemile «Pay With a Tweet» tehtud kampaania eest (vaata tutvustavat klippi allpool).