Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Uku Suviste on Philipsi pardlikampaania reklaamnägu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Uku Suviste
Uku Suviste Foto: Meelis Tomson / Õhtuleht

Laulja Uks Suvistet (29) saab kuni juuni lõpuni näha Philipsi pardli reklaamides. Kampaania algas mais, hõlmates trükikanaleid, raadiomänge ja online-meediat.

Kampaania printreklaamis (vaata visuaali fotoaknas) ütleb Suviste, et täielikuks pühendumiseks laval ei taha ta lasta end segada mitte millestki, saati mitte raseerimisest. Philipsi pardliga on habemeajamine mugav ja lihtne.

Näib, et teema on Suvistele tõesti oluline, kuna ei meenu ühtegi korda, mil ta oleks avalikkuse silma all olnud habetununa, erinevalt näiteks oma peatsest tuurikaaslasest Koit Toomest (jutt käib Anne Veski juubelituurist juulis, kus osaleb ka Karl Madis – T.L.).

Suviste stiili hindab Philipsi Eesti kontori juht Toomas Kärk. «Uku Suviste on alati elegantne ja hoolitsetud nagu üks Philipsi pardlit kasutav härrasmees olema peab,» märgib Kärk, miks Suviste sobib suurepäraselt Philipsi eestkõnelejaks.

Suviste peab oluliseks veendumusele jõudmist, et toode, mida ta reklaamib, on tõesti kasutamisväärne. Selleks sai ta Philipsi pardli enne kampaaniat nii-öelda proovi peale.

«Pean siiralt tunnistama, et tegu on väga võimeka ning omalaadsete hulgas innovatiivse tootega,» ütles laulja. «Näiteks võimaldab elektripardel esmakordselt kasutada ka vahtu ning seda saab hõlpsalt kraani all loputada. Ühesõnaga olin kindel, et sellist toodet võin ka teistele soovitada,» ütles Suviste, kes siiani on kasutanud habemeajamisel žilett-ajajat.

«Nii nagu reklaami pakkujale on tähtis, et valitud reklaamnägu sobiks vastavat toodet reklaamima, pean ka mina sama pilgu läbi hindama, kas oleksin õige inimene seda reklaamima,» kirjeldab Suviste otsustusmehhanismi, mida ta kasutab reklaamipakkumiste vaagimisel.

Suviste ei pea ennast siiski väga nõutud kuulsuseks reklaamides, kuna on olnud artistina esil vähem kui viis aastat. Suviste sõnul on jäänud talle mulje, et kulutused reklaamile on üldiselt täna oluliselt suuremad kui näiteks kolm aastat tagasi.

Reklaamidiili osapooled koostöö majandusliku sisu avaldada ei soovi. Suviste ütleb, et lepingusumma nimetamine ei oleks eetiline, lisades, et kokkuleppele saadi kiirelt. «Uku saab reklaamis osalemise eest tasu, mis teda motiveerib, kuid täpne number on vastavalt koostöökokkuleppepele meie omavaheline teema,» ütles Philipsi esindaja Toomas Kärk.

Tagasi üles