Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Koolilõpupeod tõstsid pealinna moekaupluste läbimüüki

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Need pidulikult rõivastatud noored koolilõpetajad käisid eile Vabariigi Presidendi vastuvõtul
Need pidulikult rõivastatud noored koolilõpetajad käisid eile Vabariigi Presidendi vastuvõtul Foto: Peeter Langovits

Juunis toimunud koolilõpupeod tõid pealinna poodidesse tavalisest suurema ostuaktiivsuse. Tallinna vilistlaste vanemad kulutasid koolilõpetajate piduliku riietuse peale keskmiselt 150 eurot.

Rocca al Mare ja Kristiine kaubanduskeskuste turundusjuhi Kristi Seppeli sõnul moodustasid vilistlased ja nende vanemad juuni esimestel nädalatel kuni 80 protsenti kogu ostjaskonnast, kusjuures pidulikke rõivaid ja aksessuaare osteti nii lastele kui ka nende vanematele.

Mitmed Rocca al Mare ja Kristiine keskuste moekaupluste esindajad märkasid ka müügikasvu võrreldes eelmise aastaga kuni 20 protsenti. Keskmine koolilõpetaja pidulik riietus läks vanematele maksma 100 kuni 200 eurot, võrreldes eelmise aastaga kasvasid ostusummad keskeltläbi 5 protsenti.

Ivo Nikkolo ja Baltmani kaupluste juhataja Pille Kattai sõnul osutus tüdrukute puhul selle aasta koolimoe põhitrendiks põlvepikkune drapeeringute ja naiseliku tegumoega kleit. Mariluxii poe juhataja Marina Kõrsmaa lisas, et minimalistliku klassika kõrval teiseks põhitrendiks said vabalt langevad, kõrgema vöökohaga ja peenikeste õlapaeltega kleidid, mida osteti koos booleroga.

Populaarsemateks peokleitide värvideks olid tänavu valge, roosa, korall, helebeež, tumesinine ja must. «Materjalidest eelistati nii šifooni kui satiini», lisas New Yorkeri kaupluse esindaja Katrin Vasemägi.

Rocca al Mare Baggy’s poe esindaja Julia Mironenko sõnul ostsid kooli lõpetavad tüdrukud kõige rohkem valgeid, hõbedaid ja musti jalanõusid, kusjuures vaieldamatuks lemmikuks jäid rihmikud kontsapikkusega 5 kuni 7 sentimeetrit. Kaupluse Milanfashionfreaks andmetel olid populaarsed ka beežid platvorm- ja mustad kontsakingad.

Ülikondadest osutus müüdavaimaks klassikaline ja minimalistlik slim fitting ehk kitsalõikeline ülikond, kuhu juurde sooviti kas kitsast musta või erksas toonis esiletulevat lipsu. «Poisid eelistasid sel aastal valkjas halle või tumedaid ülikondi» nentis Baltmani esindaja Pille Kattai.

 

 

Tagasi üles