Cannes`is selgusid raadio, välireklaami ja meedia kategooriate võitjad

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Välireklaami võidukampania peategelane räppar Jay-Z
Välireklaami võidukampania peategelane räppar Jay-Z Foto: SCANPIX

Täna jagati Cannes Lions reklaamifestivalil välja järgmine ports Grand Prix`e.

Raadio auhinna võitis BBDO Johannesburgi kontor Mercedesele tehtud reklaamide eest, millest ühte saab kuulata allpool.

Meedia kategoorias sai Grand Prix´i Lõuna-Korea agentuur Cheil Worldwide Seoul, kes tegi kampaania Tesco toidumarketiketile. Töö kujutab endast virtuaalset toidupoodi, kus inimesed metroos saavad vaadata ekraanilt, milliseid toiduaineid nad tahavad endale koju tellida ja siis nutitelefoniga ka tellimuse ära teha.

Välireklaami peaauhinna sai agentuur Droga5 Bingi otsimootori ja räppar Jay-Z eluloo raamatu «Decoded» kampaaniate eest. Vaata tutvustavat videot nendest töödest Youtube`is siit.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles