/nginx/o/2011/02/02/508772t1h4520.jpg)
Täna jagati Cannes Lions reklaamifestivalil välja järgmine ports Grand Prix`e.
Täna jagati Cannes Lions reklaamifestivalil välja järgmine ports Grand Prix`e.
Raadio auhinna võitis BBDO Johannesburgi kontor Mercedesele tehtud reklaamide eest, millest ühte saab kuulata allpool.
Meedia kategoorias sai Grand Prix´i Lõuna-Korea agentuur Cheil Worldwide Seoul, kes tegi kampaania Tesco toidumarketiketile. Töö kujutab endast virtuaalset toidupoodi, kus inimesed metroos saavad vaadata ekraanilt, milliseid toiduaineid nad tahavad endale koju tellida ja siis nutitelefoniga ka tellimuse ära teha.
Välireklaami peaauhinna sai agentuur Droga5 Bingi otsimootori ja räppar Jay-Z eluloo raamatu «Decoded» kampaaniate eest. Vaata tutvustavat videot nendest töödest Youtube`is siit.