Kalev Meedia ostis venekeelse seltskonnaajakirja Bravo

Kajar Kase
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ajakirja Bravo logo
Ajakirja Bravo logo Foto: Kalev Meedia

Kalev Meedia allkirjastas reedel lepingu venekeelse seltskonna- ja meelelahutusajakirja Bravo ostmiseks.


Kord nädalas ilmuv Bravo on asutatud 2007. aastal ja selle tiraaž on 8000 eksemplari. Bravo sihtgrupiks on vene keelt kõnelev Eesti elanikkond vanuses 18-50 aastat.

Kalev Meedia juhataja Alar Pinki sõnul on Bravo omandamine loogiline jätk ettevõtte positsiooni kinnistamisele ajakirjaturul.

«Eestis elab hulgaliselt vene keelt emakeelena kõnelevaid inimesi, seega on igati mõistlik ka venekeelses meedias kanda kinnitada. Bravo on kvaliteetse kontseptsiooniga meelelahutuslik nädalakiri ning moodustab koos meie Justiga suurepärase terviku,» sõnas Pink.

Kalev Meedia teatab, et ajakirja Bravo omandamise leping ei ole tehing seotud osapoolega Tallinna Börsi reglemendi mõistes.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles