Päevatoimetaja:
Sander Silm

Samsung tegi olümpiakampaaniaks spetsiaalse logo

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Samsungi olümpialogo
Samsungi olümpialogo Foto: Samsung

Samsung avalikustas oma uue olümpialogo, mida tuntakse nime Samsung Olympic Visual Identity System (SOVIS) all.

See disainilahendus, mille on spetsiaalselt Samsungile välja töötanud tunnustatud kunstnik Kate Moross, rullub lahti kogu Samsungi olümpiakampaania vältel ja kõikides elektroonikatootja reklaamides, samuti tõrvikujooksul.

SOVIS-e välimus sümboliseerib avalikku kutset Samsungilt üldsusele olümpiamängudest osa saama, kajastades ka Samsungi London 2012 teemat «Igaühe olümpiamängud». Ettevõte loodab luua festivalilaadse õhkkonna kõikjal, kus seda näidatakse. Esimeses järjekorras kasutatakse logi Samsungi tuleviimsie teatejooksu kampaanias, millest leaib artikli allpool lingi all samal teemal.

Samsung on olnud olümpiamängudega seotud peaaegu 25 aastat ja olnud mängude ametlik traadita side partner 1998. aastast.

Tunnustades Samsungi osalust 2012. aasta mängudel, ütles 2012. aasta Londoni olümpia- ja paraolümpiamängude organiseerimiskomitee (LOCOG) esimees Sebastian Coe: «Samsungi olümpiatõrviku teatejooksu kampaania sobib suurepäraselt kokku meie visiooniga selle tagamisest, et igaüks võib saada aktiivseks osavõtjaks ja aidata 2012. aasta Londoni mänge läbi viia.»

Tagasi üles