Samsung avalikustas oma uue olümpialogo, mida tuntakse nime Samsung Olympic Visual Identity System (SOVIS) all.
Samsung tegi olümpiakampaaniaks spetsiaalse logo
See disainilahendus, mille on spetsiaalselt Samsungile välja töötanud tunnustatud kunstnik Kate Moross, rullub lahti kogu Samsungi olümpiakampaania vältel ja kõikides elektroonikatootja reklaamides, samuti tõrvikujooksul.
SOVIS-e välimus sümboliseerib avalikku kutset Samsungilt üldsusele olümpiamängudest osa saama, kajastades ka Samsungi London 2012 teemat «Igaühe olümpiamängud». Ettevõte loodab luua festivalilaadse õhkkonna kõikjal, kus seda näidatakse. Esimeses järjekorras kasutatakse logi Samsungi tuleviimsie teatejooksu kampaanias, millest leaib artikli allpool lingi all samal teemal.
Samsung on olnud olümpiamängudega seotud peaaegu 25 aastat ja olnud mängude ametlik traadita side partner 1998. aastast.
Tunnustades Samsungi osalust 2012. aasta mängudel, ütles 2012. aasta Londoni olümpia- ja paraolümpiamängude organiseerimiskomitee (LOCOG) esimees Sebastian Coe: «Samsungi olümpiatõrviku teatejooksu kampaania sobib suurepäraselt kokku meie visiooniga selle tagamisest, et igaüks võib saada aktiivseks osavõtjaks ja aidata 2012. aasta Londoni mänge läbi viia.»