Päevatoimetaja:
Sander Silm

Põltsamaa Felixi jaanipäeva müük kõigi aegade kõrgeim

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Põltsamaa Felixi ketšup
Põltsamaa Felixi ketšup Foto: Toomas Huik

Eesti juhtiva toiduainetetootja Põltsamaa Felixi tänavuse aasta jaanipäeva kampaaniatoodete – ketšupi, majoneesi ja aedviljasalatite - müük on ettevõttele kõigi aegade kõrgeimad.

 

Kõige populaarsema jaanitoote ehk Felixi Tomatiketšupi müük on võrreldes eelmise aastaga kasvanud üle 20 000 kg võrreldes eelneva aastaga samal ajal. Felix on Eestis ketšupi turuliider, omades ligi 60% turuosa.

«Ketšup on traditsiooniliselt olnud eestlasele tavapärane lisand jaanipäeva šašlõkile, kuid tänavu on müüki kasvatanud ka grillihooaja pisut varasem algus,» märkis Põltsamaa Felixi turundusdirektor Marek Viilol.

Hoogsalt on turuosa kasvatanud tänavune Felixi uudistoode Klassikaline majonees, mis tänaseks on saavutanud kahekordse läbimüügi võrreldes aprilliga, kui toode turule tuli.

Felixi uus Klassikaline majonees võitis Tallinnas ka Toidu- ja Fermentatsiooni Tehnoloogia Arenduskeskuse (TFTAK) poolt läbi viidud tarbijauuringu, mille eesmärgiks oli välja selgitada Eesti kõige maitsvam majonees. «Väga hea müügitulemus kinnitab uuringu tulemust ja võime väita, et tegu on tõesti Eesti kõige maitsvama majoneesiga,» lisas Viilol.

Põltsamaa Felix on kõige laiema toiduainete valikuga juhtiv toiduainetetootja Eestis, tootes ja turustades ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all.

 

 

Tagasi üles