Neil päevil on Suurbritannias järgmise aasta suveolümpiamängude sponsoritel käed-jalad tööd täis, sest tulekandmise teatejooksuga seonduvad turundustegevused vajavad käivitamist.
Coca-Cola alustas olümpiatule teatejooksu kampaaniat
Eile kirjutasime, kuidas Samsungi olümpiasaadik David Beckham nimetas esimeseks esimeseks teatejooksu osaliseks taekwondo meistersportlase Gabriella Rosoje. Kuid ka teine suur Londoni 2012 sponsor Coca-Cola on valmis turundusrallile startima. Äsja alustas joogitootja oma olümpiatule kampaaniat «Tuleviku leegid», teatab Marketing Week.
Sarnaselt Samsungi kampaaniale «Igaühe olümpiamängud» keskendub Coca-Cola noorte inimeste panusele kohaliku elu parandamisele.
Klipp algab malevaliku meluga, kui noored süütavad pimeduses tõrviku. Seejärel ütleb kaadritagune hääl: «Coca-Cola otsib tulevikku leeke. Erakordseid inimesi leegitseva kirega. Esita oma sõber, et tal oleks šanss kanda olümpiatuld».
Televisoonis jooksvas ja allpool nähaolevas klipis kutsutakse inimesi seadma üles kandidaate tuleviimise kandidaatideks, kelle seast valitakse siis tuleviijad välja. Vaata kõnealust klippi allpool, kus on peaosas 19aastane briti näitleja Thomas Turgoose.
Klipi idee on näidata, kuidas sport, muusika ja tants toovad kohalikku keskkonda õnne.
Lisaks telele on kampaanikanaliteks välireklaam, veeb, osalustegevused ja PR. Raadios on keskendutud «informatiivsetele reklaamintervjuudele», nagu võiks tõlkida väljendit «advertiorial», mis koosneb sõnadest «advert» (reklaam) ja «editorial» (toimetuse uudismaterjal).
Siinkohal tasub ära tuua ka paar arvu Coca-Cola tarbimisest brittide seas. Nimelt, värskete andmete järgi joob 68 protsenti täiskasvanud brittidest Coca-Colat (või Diet Coke`i), kui Pepsi vastav number on 42 protsenti. Enim tarbivad Coca-Colat noored täiskasvanud.