/nginx/o/2011/06/20/635818t1hc7be.jpg)
Eesti turismifirmade liidu juhatuse esimehe Sven Lõokese sõnul on ilmselge ohu märk see, kui üks reisifirma müüb pidevalt reise alla omahinna.
Eesti turismifirmade liidu juhatuse esimehe Sven Lõokese sõnul on ilmselge ohu märk see, kui üks reisifirma müüb pidevalt reise alla omahinna.
Estour tõi pankroti ühe põhjusena välja, et inimesed ei olnud võimelised reisipakettide eest maksma ning sestap oli reisifirma sunnitud tegema 40-protsendilisi ja suuremaid allahindlusi.
Lõokese kinnitusel peaks aga see, kui üks ettevõte müüb pidevalt reise alla omahinna, iga reisihuvilise ettevaatlikuks tegema.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski sõnul on allahindluste üheks põhjuseks karm konkurents turismiturul. «Alla omahinna saab müüa siis, kui omanikel on palju raha. Kas see on ohu märk, ma ei oska öelda,» nentis ta.