Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tarbijakaitse ootab Estouri klientide avaldusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eger Ninn
Copy
Tunne oma tarbijaõigusi.
Tunne oma tarbijaõigusi. Foto: Mihkel Maripuu

Tarbijakaitseamet palub kõiki tarbijaid (füüsilisi isikuid), kes on tasunud reisifirmale Estour reiside eest, mis on ära jäänud või jäävad ära, esitada selle kohta avaldus hiljemalt 24. juuliks 2011.


Kuidas avaldus esitada?
Kui reis osteti otse Estourilt (vahendajaid /reisibüroosid kasutamata) – avaldus koos koopiatega nõuet tõendavatest dokumentidest (reisi leping/voucher ja maksekinnitus) esitada tarbijakaitseametile aadressile Tallinn, Rahukohtu 2 10130 või e-mailil info@tarbijakaitseamet.ee hiljemalt 24. juuli 2011. Avaldusele tuleb lisada ka oma pangakonto number. Tähtajaks esitamata nõuded ei kuulu rahuldamisele.

Kui reis osteti mõnest reisibüroost (mitte Estourilt) vahendajate vahendusel – avaldus koos koopiatega maksekinnitusest ja lepingutest esitada vahendajale, kes edastab oma kohustuse täitmist (st Estourile raha edastamist) tõendava dokumendiga koos n-ö oma klientide kaebused samuti 24. juuliks 2011.

Tarbijakaitseamet tuletab reisibüroodele meelde, et dokumentide vormistamine sh reisilepingute allkirjastamine tagantjärele ei ole aktsepteeritav. Kui mõni reisibüroo, kes on müünud tarbijatele Estouri reisi, palub allkirjastada leping tagantjärele, siis informatsiooni selliste ettepanekute kohta edastada ameti meilile info@tarbijakaitseamet.ee.

Eestikeelse tarbijakaitseametile esitatava avalduse vormi koos juhendiga leiate siit. Venekeelse tarbijakaitseametile esitatava avalduse vormi koos juhendiga leiate siit.

Krediitkaardiga reisi eest tasumisel palub amet viivitamatult võtta ühendust pangaga.

Samuti palub tarbijakaitseamet nendel tarbijatel, kes sõlmisid reisikindlustuse ning mille reisikindlustuses tekkinud olukord on märgitud kindlustusjuhtumina, võtta ühendust kindlustusandjaga.

17. juunil teatas reisikorraldaja Estour OÜ tarbijakaitseametile, et lõpetab oma tegevuse seoses makseraskustesse sattumisega ning suutmatusega täita pakettreisilepingutest tulenevaid kohustusi.

Tagasi üles