Mida kõike oma kauba müügiks välja ei mõelda! Meelitamine, valetamine, psühholoogiline mõjutamine, kingituste lubamine – kõik läheb käiku.
Sirje Niitra: veider müüginipp
Üks lugeja kirjutas, kuidas talle Selveri parkimisplatsil poolakad kallist nõudekomplekti pähe määrida üritasid. «Müüja peab minema lennukile, aga ei saa nii palju kaupa kaasa võtta, aidake!» olid noorsandid hädas. Hind kukkus kauplemise käigus 2000 eurolt 200 peale.
Lasnamäelasi kutsuvad Saksa majapidamis- ja kosmeetikatarvete vahendajad lausa majade kaupa Lindakivi keskusse kokku, et seal oma tooteid esitleda, lubades kaasa anda sületäie meeneid ja kingitusi. Üritust reklaamitakse kui euro vastuvõtu pidu, ehkki euroga pole sel mingit seost.
Huvitav, miks peab tulija olema vähemalt 45 aastat vana? Kas nooremad pole nii kergesti mõjutatavad? Ja miks ma ei tohi oma seebikarbiga seda suurepärast seltskondlikku üritust, nagu nad seda nimetavad, jäädvustada?
Laua peale oli kuhjatud köögiriistu kreemipurkide ja tekkidega segamini. Kas mingid laojäägid?
Kui kaup kohe kuidagi ei lähe, on põhjus kaubas endas või selle hinnas. Inimesi ei maksaks sel juhul igasuguseid rumalaid nippe kasutusele võttes lolliks teha.