Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Raskustes Estour jättis sajad turistid võõrsile kojulendu ootama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Teelemari Loonet
Copy
Estouri koduleht.
Estouri koduleht. Foto: estour.ee

Täna teatas reisikorraldaja Estour, et ei suuda täita pakettreisilepingust tulenevaid kohustusi tarbijate ees ning tühistab alates homsest kõik reisid ja lennud.

Estour OÜ-l on 200 000 euro suurune tagatis, millise kasutamise üle otsustab vastavalt turismiseadusele tarbijakaitseamet. Tulenevalt Estouri vastavasisulisest avaldusest on tarbijakaitseamet tagatise avamise praeguseks ka algatanud. 

Seoses sellega tühistatakse alates homsest kõik Estour OÜ poolt korraldatud reisid ning lennud Tallinnast.

Tarbijakaitseameti andmeil on praegu 136 inimest ootamas homset tagasilendu Türgist Antalyast (neist 43 on Sky Travel OÜ, ülejäänud aga Estouri kliendid). Samuti ootavad 19. juunil Kreetalt kojulendu 138 Estouri klienti. Kinnitamata andmetel on kõikide reisijate majutuse eest tasutud.

Lennuvedaja Smartlinx on kinnitanud tarbijakaitseametile, et kõik 18. ja 19. juunil tagasilendu ootavad reisijad Türgist (Antalya) ja Kreetalt (Iraklion) tuuakse koju vastavalt esialgselt kinnitatud lennuplaanile.

Tarbijakaitseamet esitab esmaspäeval täpsemad juhised selle kohta, mis tähtajaks tühistatud reiside ostjad ametile avalduse peavad esitama. Praegusel hetkel on ameti prioriteediks tarbijate koju naasmise tagamine.

Tagasi üles