Vaade kampaaniale: Olerexi suvine telereklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaader klipist
Kaader klipist Foto: Youtube

Seekord on lähema vaatluse all kütusefirma Olerex uuem teleklipp, mis juuni algusest jookseb Kanal2 ja TV3 kanalitel kuni juuli kolmanda dekaadini. Meediaplaani kohaselt toetavad kampaaniat mõned veebiportaalid ja raadiokanalid, lisaks välireklaam ja viral (sotsiaalselt levivad videod veebis).

 

Kliendi eesmärk

Olerexi turundusjuht Antti Moppel ütles, et kevadsuvi on kütusefirmadele oluline aeg reklaami teha, sest inimesed hakkavad kevade saabudes rohkem autoga sõitma.

Konkreetse teleklipi kohta ütles ta: «Tegemist on imagokampaaniaga, mis on kirjutatud olulisel teemal, kuid siiras ja sõbralikus võtmes. Meie selle kampaania eesmärgiks on rõhutada kliendipõhise suhtumise olulisust.

Kliendi privileeg on olla ettevõttega suhtlemisel juhtiv pool ja seada ülesandeid, firma osa on need ülesanded enda võimaluste piires kiiresti ja täpselt täita. See on just see, mida üks klient enda teenusepakkujalt oodata võiks ja see, mille suunas Olerex juba aastaid töötanud on.

Nagu ütles üks 8aastane noormees, kellelt klipi testimisel arvamust küsisime: «See on lihtne. Koer on truu oma peremehele ja Olerex on truu oma klientidele». Arvame, et see iseloomustab kampaania läbivat ideed kõige paremini.»

Klipi tootekulu ja kampaania maksumust ei soovinud Moppel nimetada, märkides vaid, et kütusefirmadest on Olerex olnud viimastel aastatel suurimate reklaamitellijate hulgas.

 

Tegijad

Idee: Olerex

Copyright: Olerex/Kuldar Ebruk

Teostus: Produtsent Kuldar Ebruk (teinud varasema Olerexi teleklipi «Rütmikeks»), režii Jüri Šestakov, operaator Viktor Koškin.

Klipis astuvad üles Moppeli sõnul «toredad eesti inimesed meie endi hulgast», klipis nähtav koer on Berni alpi karjakoera tõugu Liisu, täisnimega Ridon Hennet Elisee.

Muusika: klipis kasutatud loo pealkiri on «Ainult sul» (viis ja sõnad Toivo Kurmet, esitaja Jaak Joala ja ansambel «Virmalised»). Mainitud loo kasutusõiguse kohta sõnas Antti Moppel: «Oleme väga tänulikud, et meile on usaldatud sellise igihalja laulu kasutamise õigus.»

Võttekoht ja -aeg: Lahemaa, sel kevadel. Kuna ilm oli üsna jahe, tuli võttetiimil hoolega ilma passida, et tabada äratuntav suvemeeleolu.

 

Eksperdi kommnetaar

Reklaamiagentuuri Vatson Wunderman loovjuht Madis Ots: «On brände ja olukordi, kus tuleb teha ülevoolavalt turvalist reklaami, mille nunnumeetrid on põhja keeratud ja kõik vähegi teravamad nurgad maha viilitud. Klišeed ei oleks saanud klišeedeks, kui nad ei toimiks.

Aga kelle televiisor ei ole seljaga toa poole keeratud, see teab, et viimastel kuudel on seal rullitud vist ligi kümmet totaalset siirup-klippi, mille lõpus võiks kordamööda vahetada suvaliste mainstreambrändide logosid ja keegi ei saaks aru, et midagi on valesti, sest nad on äravahetamiseni sarnased.

Ilusad inimesed ja naeratused, lilled ja päike, lapsed ja loomad, südamlik muusika, soovitav mainida Eestit ja ongi jälle reklaam valmis. Mis siis, et kenasti teostatud.

Selle kena ja anonüümse seltskonnaga on nüüd liitunud Olerex. Tean rida inimesi, ma ise nende hulgas, kes tegi seda reklaami esmakordselt vaadates endamisi panuseid, et kelle nimi lõppu tuleb – pank, telekom, kindlustus, sardellid, pesupehmendaja? Mitte et reklaamija peaks sekunditega läbinähtav olema, aga väikene seos tootega ei teeks halba, üldisest magusast massist eristumine samuti mitte.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles