Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Sikupilli keskus korraldab täna õhtul rahvaliku turundusürituse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Zetode esinemine tänavu Eesti Muusikaauhindade galal Nokia Kontserdimajas
Zetode esinemine tänavu Eesti Muusikaauhindade galal Nokia Kontserdimajas Foto: Joosep Martinson / Õhtuleht

Tallinnas Tartu maantee ja Ülemiste piirkonnas on sel nädalal tähelepanu tõmmanud suured väliplakatid, kus teatatakse Sikupilli öösimmanist (vaata plakatit fotoaknas).

Sossi mäe juures näeb postidel asetsevate prügikastide ümber seotud rahvusliku ornamendiga vöid, mis lähemal vaatlusel osustuvad siiski kilele trükitud reklaammaterjaliks. Mis üritusega on täpsemalt tegu ja kuidas on toimunud selle vormimine turunduslikus mõttes, räägib reklaamiagentuuri Refleks projektijuht Kaire Pettai, kes ongi öösimmani peakorraldaja.

Kaire, mis on ürituse eesmärk?

Sikupilli ÖÖsimmani eesmärgiks on pakkuda Sikupili klientidele allahindluskampaania raames soodushinnaga tooteid. Lisaväärtusena oleme ette valmistanud mitmekesise kontsertprogrammi. Loomulikult soovime kampaania raames aktiveerida kõigi osalevate poodide müüki.

Kas sellist üritust on Sikupillis varem korraldatud?

Oleme varem korraldanud küll. See on traditsiooniline öömüügi üritus, mida on tehtud ka varem. Tänavune öömüügikampaania - seekord ÖÖsimman - toimub juba kolmandat korda. Kõik kampaaniad on erinevas stiilis ja ainulaadse ülesehitusega.

Kuidas jõudsite simmani teemani?

Tundus tore teha mõte jaanikuul rahvuslikus stiilis üritus ja selles stiilis üritust ei ole varem tehtud. Jaanipäev on jõulude kõrval suur püha, kus inimesed kohtuvad. Kampaania raames saame klientidele pakkuda soodsamalt jaanipäevapidustusteks vajaminevaid tooteid.

Miks valisite peaesinejaks Zetod?

Zetod on kõrgelt hinnatud ja populaarne folkrockbänd. Poisid on sümpaatsed ja säravad, hea sarmiga ja väga kaasahaarava lavalise stiiliga. Nende muusika haakus suurepäraselt ürituse teema ja jaanipäeva-eelse meeleoluga.

Kasutate ürituse reklaamides vöökirja elementi. Tundub, et see on aja jooksul hästi popiks muutunud. Kas te ei arva et see element hakkab juba n-ö ära kuluma?

ÖÖsimman on ühekordne ettevõtmine. Selle aasta öömüügi stiilina kasutasime vöökirja mustrit, mis sobib eriti hästi rahvuspüha eelsesse aega. Edaspidistel öömüükidel ei kasuta me täpselt sama motiivi ega korda sama stiili. Loodame, et sõbralik kirjamotiiv müüb paremini ja saab klientide sooja vastuvõtu osaliseks, see oleks tore.

Siis on teil esinejate nimekirjas veel lehepillimängija Erki Nuut ning õhtujuht on Pärnu teatri näitleja Peeter Kaljumäe. Kuidas need valikud sündisid?

Õhtujuhina on Peeter Kaljumäe oma oleku ja stiili poolest meie arvates õige inimene. Erki Nuut oli Eesti Talent 2011, uskumatute oskustega lehepillimängija. Mõlemad mehed sobivad karakterilt hästi simmani teemaga. Kaljumäe on tüpaažilt soe ja rahvasõbraliku suhtlemisstiiliga. Nuudi talent on jällegi täiesti imetlusväärne väga erinevate inimeste jaoks lastest vanemaealisteni.

Kus see lava seal Sikupillis siis on?

Kontsertlava asub õues Prisma peaukse kõrval, kohe sissepääsu juures.

Kas ürituse korraldab peamiselt Prisma kui Sikupilli keskuse nähtavaim rentnik?

Tegemist ei ole Prisma öömüügikampaaniaga vaid Sikupilli kaubanduskeskuse üritusega ja kuna Prisma on üks rentnikest, osalevad ka nemad. Kõik Sikupilli reklaamikampaaniad kooskõlastatakse rentnike üldkoosolekul. Nii osaleb ka Prisma lisaks teistele rentnikele kampaaniate väljatöötamisel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tagasi üles