/nginx/o/2008/11/20/95537t1ha898.jpg)
Estonian Airil puudub praegu seisukoht, kas uue keeleseaduse tõttu hakata avalikes kohtades oma nime täpsustama või mitte.
Uue keeleseaduse kohaselt peab kaubamärgi kasutamisel isiku tegevuskoha tähisena või välireklaamis kaubamärgi võõrkeelne osa, mis sisaldab olulist teavet tegevuskoha, pakutava kauba või teenuse kohta, esitada ka eestikeelsena, kahjustamata seejuures kaubamärgi eristusvõimet ja kohaldamata käesoleva paragrahvi lõiget.
Estonian Airi kommunikatsioonijuhi Ilona Eskelineni sõnul näitab ilmselt aeg, milliseks kujuneb seaduse rakenduspraktika ning kas kaubamärkide nagu «Estonian Air» või «Swedbank» kasutamisel tegevuskoha tähisena viitadel või välireklaamis tuleb samuti hakata täiendavalt selgitama, mis ettevõttega tegemist on ning millised on tema tegevusvaldkonnad. «Näiteks: lennufirma Estonian Air,» lisas Eskelinen.