Turuletulek: digipood Tallinnas palkab eliit-teenindajad kahekordse palga eest

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teeninduskultuuri taset piirab taevas
Teeninduskultuuri taset piirab taevas Foto: SCANPIX

Seni äriklientidele peamiselt Delli digitehnikat ja IT-lahendusi müünud Max123 avab augustis arvutipoe, kuhu valitakse töötajaid «ausa värbamise» meetodil ning neile makstakse sisuliselt kahekordset palka, kui muidu sarnase töö eest saab.

«Meie eesmärk on Maxi tööle võtta Eesti parimad teenindajad,» selgitab Maxi juhatuse  esimees Henri Ploom ambitsioonikat personalistrateegiat, kus 30 teenindajat palgatakse tunnipalgaga 7,5 eurot bruto, kuid mitte suurema nädalakoormusega kui 25 tundi.

«Otsime inimesi, kelles on sära, suhtlemisoskust ja tahet olla parim. Me ei otsi müügiinimesi, vaid igas mõttes teeninduskultuuri eliiti, kes ka aastate pärast oma CVs uhkusega Maxi esile tooks.»

Ettevõte avaldas CV Keskuse portaalis töökuulutused, kus otsib kandideerima kõiki, kes tunnevad end teenindussektoris võimekana.

«Aus värbamine» tähendab seda, et kõigil kandideerijatel on võimalik teha karjäärinõustaja Tiina Saare koostatud humoorikat hoiakute testi valikvastustega veebis. Edasijõudnud osalevad kirjalikus vormis virtuaalsel tööintervjuul, kus tugevuseks on ausalt oma mõtete väljendamine.

Parimad kandidaadid, kes pääsevad lõppvooru, kuid ei osutu valituks, saavad personaalselt Saarelt tagasisidet, kuidas enda potentsiaali kõige paremini tööturul rakendada, mis on ka tavapäratult otsekohene, erinedes nii tavaliselt konkurssidel jagatavast tagasisidest.

«Ausa värbamise põhimõte ongi kohelda kandidaate lugupidavalt. Me tahame, et Maxi värbamiskonkurss oleks kõigile kasulik kogemus, et me leiaks üles need eliit-teenindajad, keda otsime,» ütleb ETV saatest «Tööotsija» tuntud personalispets Tiina Saar.

Tartu maanteel Sikupilli keskuse kõrval avatava marketi müügisaal saab olema Eestis ainulaadne, sest seal pole kassalette. Teenindajad liiguvad saalis iPadi tahvelarvutitesse programmeeritud tootekataloogidega, mis on ühenduses lao- ja kassasüsteemiga, võimaldades nii ostu sooritada kas või otse laoriiulilt.

Digimarket hakkab pakkuma kvaliteetbrändide digitehnikat tagades toodetele garantii- ja hooldusteenust. Lisaks jaekontseptsioonile on avatavas keskuses ka ärikliendi teenindus, mis mõeldud nii Max123 tänastele kui ka tulevastele äriklientidele. Seni on Max123 piirdunud äriklientidega suheldes show-room'iga.

Töökuulutusi CV Keskuse portaalis näeb siin ja siin ja siin Värbamisprotsess on kiire, sest vestlused edasijõudnutega toimuvad juba 27. ja 30. juunil ning 7. juulil. Max on valmis tegema koostööd õppivate inimestega, sest tegelemine õppetööga näitab ettevõtte arvates edasipüüdlikkust. Samuti ei oota ettevõte värvatavatelt valmisolekut pühenduda tööle just selles ettevõttes pikema aja, näiteks 10 aasta, jooksul.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles