Sel nädalal lõplikult internetti kolinud kuulutustekeskus soov.ee panustab innovaatilise ja kasutajasõbraliku portaali väljaarendamisele ning soovib online-kuulutuste äris selgeks turuliidriks tõusta.
Soov.ee pürgib online-kuulutuste äris liidriks
Seatud eesmärgi saavutamisele aitavad soov.ee väljaandja Soov Kirjastuse juhatuse liikme Indrek Soomi sõnul kaasa portaali uuenduslikkus, kiirus ja kasutamismugavus.
«Oleme eemaldunud vanamoelisest ajaleheversioonist ja pakume juba täna lahendusi, mida konkurentidel pole,» rääkis Soom, kelle hinnangul on soov.ee praegu kõige innovaatilisem kuulutusteportaal.
Ta lisas, et ettevõte investeeris soov.ee täiesti uutesse ja võimsatesse serveritesse üle miljoni krooni ning palkas uusi IT asjatundjaid. Viimase aasta investeeringud ulatuvad kokku üle 3 miljoni krooni.
Eraisikutest klientide kõrval näeb soov.ee väljaandja Soov Kirjastus üha enam ka firmasid.
«Üha enam firmasid avastavad seda võimalust kui väga efektiivset turunduskanalit. Meie eesmärk on liikuda nõndanimetatud online-kaubamaja poole, kust inimesed saaksid kasvõi hindade ja müüjate kohta kiiresti infot, tehes otsingu konkreetselt soovitud eseme järgi,» rääkis Soom.
Ühe uuendusena on soov.ee lisanud kuulutuste juurde ka video näitamise võimaluse, kuna liikuv pilt aitab lihtsamalt otsust langetada. Kuulutuste juures on ka avalik pakkumiste sektsioon, mis võimalda kauplemist, kus saavad osaleda ka teised huvitatud ostjad.
Paberkandjal Soov otsustati sulgeda septembris, et minna kaasa kuulutusteäri kiire internetiseerumisega.
Soov Kirjastus OÜ kuulub 2006. aastast Eesti suurimale meediakontsernile Eesti Meedia, mis omakorda kuulub Norra päritoluga meediakontsernile Schibsted.
Praegu on Schibsted Euroopa online-kuulutuste äris kontsern number üks, kellel on kuulutusteportaalid Eestis, Rootsis, Hispaanias, Prantsusmaal, Itaalias, Austrias, Sloveenias, Leedus, Lätis, Malaisias, Argentinas, Venezuelas, Mehhikos, Brasiilias ja Colombias.