Päevatoimetaja:
Sander Silm

Carlsberg kaasab turundustöösse inglise tippjalgpallurid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
John Terry ja Wayne Rooney
John Terry ja Wayne Rooney Foto: SCANPIX

Õlletootja sõlmis koostöölepingu Inglismaa jalgpalli assotsiatsiooniga.

Nüüd saab Carlsberg, kes on juba Inglismaa koondise sponsor kuni 2014. aasta MMni, kasutada oma reklaamikampaaniates inglise tippjalgpallurite Wayne Rooney, John Terry ja Jack Wilshere´i (vaata pilti fotoaknas) pilte.

Fotode kasutamise õiguse eest makstud hinda lepingu osapooled ei avalda, kirjutab Marketing Week.

Carlsbergi Suurbritannia esindus loodab staare sisaldavate reklaamidega paisutada läbimüüki. Eelmise nädalavahetuse läbimüük briti pubides oli Carlsbergil 26 protsenti suurem, kui eelmise aasta samal nädalavahetusel, mis oli ka esimene nädalavahetus pärast jalgpalli MM algust mullu 11. juunil.

Carlsbergi kohalik juht Isaac Sheps ütles: «Me teame, et kui aktiveerime turundustegevusi seoses meie Inglismaa koondise sponsoriks olemisega, näeme suurt läbimüügi ja bränditeadlikkuse tõusu. See on suurepärane partnerlus ja me loodame, et see kestab kauem kui 2014. aasta MMni.

Tagasi üles