/nginx/o/2011/06/15/629804t1h7fd8.jpg)
Maailmakuulus neuroturunduse ekspert Rafal Ohme soovitas äsja Tallinnas toimunud seminaril reklaamitegijatele kasutada teleklippides rohkem helisid.
Maailmakuulus neuroturunduse ekspert Rafal Ohme soovitas äsja Tallinnas toimunud seminaril reklaamitegijatele kasutada teleklippides rohkem helisid.
Ohme soovitab asendada mõnedel juhtudel sõnad helidega, sest selline reklaamteade elavdab vaataja emotsionaalset taju selle asemel, et olla vastu võetud ratsionaalselt, annab seminarist ülevaate Best Marketing.
Võimalikeks helideks võivad olla näiteks kohvi kallamine, jää kõlksumine klaasis, šokolaadi krõmpsumine. Heaks näiteks sellisest reklaamist on üks Pepsi reklaam, mida saab vaadata allpool.