Maailmakuulus neuroturunduse ekspert Rafal Ohme soovitas äsja Tallinnas toimunud seminaril reklaamitegijatele kasutada teleklippides rohkem helisid.
Neuroturunduse ekspert soovitab kasutada rohkem helisid
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ohme soovitab asendada mõnedel juhtudel sõnad helidega, sest selline reklaamteade elavdab vaataja emotsionaalset taju selle asemel, et olla vastu võetud ratsionaalselt, annab seminarist ülevaate Best Marketing.
Võimalikeks helideks võivad olla näiteks kohvi kallamine, jää kõlksumine klaasis, šokolaadi krõmpsumine. Heaks näiteks sellisest reklaamist on üks Pepsi reklaam, mida saab vaadata allpool.