Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Norra tarbijakaitse hoiatab Ryanairiga lendamise eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Raigo Neudorf, Siiri Erala
Copy
Ryanairi lennuk Tallinna lennujaamas.
Ryanairi lennuk Tallinna lennujaamas. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Norra tarbijakaitseamet hoiatas läinud nädalal inimesi lendamast odavlennufirmaga Ryanair.

Ameti teatel on odavlennufirma jätnud reisijatele maksmata hüvitised, mis on ette nähtud tühistatud ja hilinenud lendude eest.

Ryanair jättis eelmisel aastal täitmata 10 reisijate kasuks tehtud otsust, teiste lennufirmade puhul tuli sarnaseid juhtumeid ette üksikuid.

Norra tarbijakaitseameti esindaja Anne Haabeth märkis, et enamus lennufirmasid täidab ameti otsuseid. Kuna Ryanair seda ei tee, otsustas amet sellest ka reisijaid hoiatada.

Lennufirma pressiesindaja Stephen McNamara märkis ameti hoiatust kajastanud ajalehele saadetud e-kirjas, et norralased pole otsuseid tehes arvestanud Euroopas kehtivate õigusaktidega. Nimelt pole lennufirmal kohustust reisijatele hüvitist maksta, kui hilinemine või tühistamine on tingitud erakorralistest asjaoludest.

Samal teemal on Ryanair ning ka Hollandi lennufirma KLM norralastega vaielnud varemgi.

Tagasi üles