/nginx/o/2011/06/13/625966t1h64d0.jpg)
Valmistoitu tootev firma Saarioinen tellis hiljuti uuringu selgitamaks välja, kes on nende peamine klientuur, ilmnes, et kõige enam söövad valmistoite 15-29-aastased ilma lasteta mehed.
Mehi oli valmistoidu eelistajate seas ka üldiselt rohkem kui naisi. Näiteks korra nädalas sööb valmistoitu 30 protsenti naistest, meeste seas on protsent aga 46.
Saarioinen Eesti turundusjuht Katrin Tuisk lisas, et praeguseks on mööda saanud ka masuaegne periood, mil valmistoidu ostjate arv oluliselt kahanes. «Tänasel päeval võime öelda, et inimesed on hakanud valmistoitu rohkem tarbima. Meie toodete kogused kasvavad igakuiselt,» avaldas ta.
Põhjused, miks inimesed isetehtud söögile valmistoitu eelistavad, on uuringu andmetel ajanappus, mugavus ning seegi, et alati ei ole endal toidu valmistamiseks piisavalt viitsimist.