Valmistoitu tootev firma Saarioinen tellis hiljuti uuringu selgitamaks välja, kes on nende peamine klientuur, ilmnes, et kõige enam söövad valmistoite 15-29-aastased ilma lasteta mehed.
Valmistoidu tarvitajad on peamiselt lasteta noored mehed
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mehi oli valmistoidu eelistajate seas ka üldiselt rohkem kui naisi. Näiteks korra nädalas sööb valmistoitu 30 protsenti naistest, meeste seas on protsent aga 46.
Saarioinen Eesti turundusjuht Katrin Tuisk lisas, et praeguseks on mööda saanud ka masuaegne periood, mil valmistoidu ostjate arv oluliselt kahanes. «Tänasel päeval võime öelda, et inimesed on hakanud valmistoitu rohkem tarbima. Meie toodete kogused kasvavad igakuiselt,» avaldas ta.
Põhjused, miks inimesed isetehtud söögile valmistoitu eelistavad, on uuringu andmetel ajanappus, mugavus ning seegi, et alati ei ole endal toidu valmistamiseks piisavalt viitsimist.