Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Evian teeb Tallinnas ja Tartus osaluskampaaniat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Foto on illustreeriv
Foto on illustreeriv Foto: SCANPIX

Veetootja Evianil on praegu käsil suur pildistamiskampaania. Saadud pilte kasutab ettevõtte muusikavideos, mis soovib napsata endale maailma pikima muusikvideo Guinessi rekordi, mida hoiab praegu kaheksatunnine teos.

Pildistamissessioonid toimuvad homme ja teispäeval Tallinnas ning neljapäeval Tartus, vaata infot firma kodulehelt siit. Etetvõte ootab pildistamistele «kõiki noorusest pulbitsevaid, energilisi ja julgeid inimesi».  

Loodav video on osa Eviani kampaaniast «Baby Inside» («Sisemiselt laps»), mille klipid T-särgile joonistatud lapsekujudega jooksevad praegu teles. Ettevõte moto on «Ela noorelt!» («Ela noorelt!»).

Siinkohal tasub meelde tuletada ka ühte vaimukust selle kohta, miks on Evian niivõrd populaarne modellide seas. Põhjuseks olevat see, et brändi nime tagurpidi lugedes tuleb välja ingliskeelne sõna «naive» (i. k naiivne).

Märksõnad

Tagasi üles