Päevatoimetaja:
Sander Silm

Millega tegeleb jalgpalli tippklubi turundusdirektor?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Manchester City fännid
Manchester City fännid Foto: SCANPIX

Inglismaa jalgpalli kõrgliigas praegu kolmandal kohal asuv Manchester City nimetas uue turundusdirektori.

Julian Pate, kes ametikoha endale sai, on varem töötanud vastutavatel kohtadel mitmetes agentuurides, tegeledes klientidega nagu Nokia, Sky ja Telegraph Media Group.

Pate`i ülesandeks saab klubi brändi viimine uutele territooriumitele teispoole Atlandi ookeani seoses klubi kolmemängulise turneega USAsse, mis toimub juulis.

Teise ülesandena peab vastne turundusjuht kasvatama klubi mõjujõudu digitaalses meedias. Nimetatud ülesannete valguses tundub loogilise sammuna äsjane USA turule mõeldud klubi veebikülje avamine, kus juulikuise turnee ajal toimuvad jalgpallihuviliste aktiviseerimiseks mõeldud kampaaniad.

Digitaalse töösuuna pealt väärib märkimist ka hiljutine mobiilirakenduse loomine fännidele.

Kõva perspektiivi annab klubi turundustööle ka tõsiasi, et esimest korda oma ajaloos on klubi võidelnud endale välja koha järgmise aasta Meistrite Liiga sarjas, mis on prestiižikaim omasuguste seas.

Pate kommenteeris: «Ma tunnen end priviligeerituna olemast osa klubist, mis peab digitaalset innovatsiooni keskseks elemendiks turundus- ja kommunikatsioonitöös.»

Julina Pate`i pilti vaata mehe Twitteri kontolt siit.

Tagasi üles