Päevatoimetaja:
Sander Silm

Partnerkaardi punktisüsteemi muudatus tekitas segadust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: partnercard.net

Super- ja hüpermarketite kett Selver muutis oktoobri keskel partnerkaardi punktide arvestust, mis pani auhinnaloosis osalemiseks punkte koguvad kliendid muretsema.


Selver loosib nimelt partnerkaardi kasutajate vahel iga kuu välja 31 5000-kroonist spaapaketti kahele ja 155 saunalina. Loosimises osalemiseks tuleb osta Selverist teatud summa eest kaupa ja koguda sellega boonuspunkte.

Kui siiani sai iga 10 krooni eest 1 punkti, siis oktoobrikuu keskpaigast arvestust muudeti ja 1 punkt võrdub hoopis 1 euro ehk 15,6 krooniga. Ümber arvutatakse seejuures ka enne muudatuse sisseviimist vana süsteemi järgi kogutud punktid.

Üks Tarbija24.ee poole pöördunud Selveri klient oli muudatusega seoses segaduses, arvates, et tema kogutud punkte on ebaõiglaselt devalveeritud. A-Selver ASi müügi- ja turundusdirektor Kadi Lainelo selgitas siiski, et see pole nii.

Kui varem tuli loosimises osalemiseks koguda 500 punkti ehk osta 5000 krooni eest, siis nüüd tuleb Lainelo sõnul koguda 300 punkti ehk osta 4680 krooni eest.

Vastav info partnerkaardi kodulehel oli alguses veidi segane, kuid pärast Tarbija24.ee sekkumist muudeti see selgemaks.

Milleks oli aga sellist muudatust üldse vaja? «Muudatus sai ette võetud seoses Selveri laienemisega Lätti käesoleval aastal. Kuna sooviks oli rakendada ühtset süsteemi, siis muutsime punktiarvestuse samuti ühtseks,» rääkis Lainelo.

«Usume, et klient võidab uue boonuspunktide süsteemi kasutusele võtmisega, kuna boonuspunkti summa osalemiseks on väiksem ja seega kliendi võiduvõimalused suuremad,» lisas ta.

Märksõnad

Tagasi üles