«Juba pikemat aega on Elroni rongides iseteeninduskassad, mis ei tööta. Millal need tööle hakkavad?» küsis lugeja.
Lugeja küsib: millal saab Elroni rongides iseteeninduskassast piletit osta?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab AS Eesti Liinirongid turundus- ja kommunikatsioonijuht Mariis Adamberg:
«Rongides olevad piletimasinad on üks osa terviklikust piletisüsteemist, mis hõlmab lisaks mitmeid teisi komponente ja funktsionaalsusi. Süsteemi katsetamise käigus on ilmnenud kitsaskohti, mis ei ole praegu lahendust leidnud ja seetõttu ei saa veel piletisüsteemi kasutusele võtta. Samuti ei saa me veel prognoosida võimalikku aega, mil piletimasinad võiksid toimima hakata. Pileteid saab seni osta harjumuspärastel viisidel – kõige soodsam on soetada pilet ette veebist ning endiselt saab sõidu eest tasuda ka rongis meie klienditeenindaja juures.»