/nginx/o/2018/07/10/8552844t1h28d4.jpg)
Eile tekkisid ajutised probleemid mandrit ja suursaari ühendavatel parvlaevaliinidel, sest sadamates ei töötanud kaardimaksed ning arveldamine oli võimalik vaid sularahas ja saarte püsielaniku soodustust kasutada ei saanud.
Eile tekkisid ajutised probleemid mandrit ja suursaari ühendavatel parvlaevaliinidel, sest sadamates ei töötanud kaardimaksed ning arveldamine oli võimalik vaid sularahas ja saarte püsielaniku soodustust kasutada ei saanud.
Töötamast lakkas ka mobiilirakendus praamid.ee, mille kaudu on võimalik pileteid osta ja muuta, vaadata parvlaevade graafikuid ning hallata oma kontot, vahendab Meie Maa.
AS Tallinna Sadam turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro sõnul esines orienteeruvalt ühe tunni jooksul probleem internetiühendusega, mille põhjustasid Tallinna Sadama andmekeskuses tekkinud arvutivõrgu probleemid.
«Sellest tulenevalt ei toiminud tugisüsteemid, näiteks pileti ost ja müük e-keskkonnast ja kaardimakse,» sõnas Arro. Ta tänas reisijaid, kes selle tunniajase tõrke ajal leidsid üldjuhul võimaluse piletite eest sularahaga tasuda.
Loe lähemalt Meie Maast.