Naised valivad suurema tõenäosusega ökopakendi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taaraautomaat
Taaraautomaat Foto: Mihkel Maripuu

Mehed kalduvad valima keskkonnasäästlike pakendite asemel mugavaid, ja naised teevad pigem vastupidise valiku, vahendab innovatsiooniaasta blogi in.ee Thomson Reutersi äbi viidud uuringu tulemusi.

Uuring, milles osales 1011 täiskasvanut, leidis, et naised on 14 protsenti enam tõenäolisemad kui mehed valima keskkonnasõbraliku pakendi vastukaaluks mugavamatele alternatiividele. Kuid üleüldiselt jagunevad inimesed küllaltki võrdselt südametunnistuse ja mugavuse sihil käituvateks.

Aruande kohaselt, pakub pakenditööstus kasvavalt ja üheaegselt nii südametunnistusel kui mugavusel põhinevaid tooteid.

Uuring tõdes ka, et vähene ökomärgistuse standardiseerimine on jätnud mitmeselt mõistetavaks, missugused pakendid on ka päriselt «rohelised».

Uute standarditega, mida valmistavad ette USA Föderaalne Kaubanduskomisjon, Jätkusuutliku Pakendamise Koalitsioon ja Euroopa Pakendamise ja Keskkonna Organisatsioon (Europen), pööratakse järgmistel kuudel teemale suure tõenäosusega enam tähelepanu, lisas uuring.

Uuringus välja toodud viimased uuendused rohelise pakendamise valdkonnas tõstab esile Kenco öko-taastäidetavaid pakendeid, mis kasutavad eelnevast 97 protsenti vähem pakendit ning Quizno peatselt turule tulevad suhkruroo viljalihast valmistatud salatikausid. Samal ajal leiutas üks ettevõtja biolagundatavast paberist piimapudelid, mida saab valmistada taaskasutatud materjalidest, seisab uuringus lisaks.

Uuring vaatas läbi andmebaasi, kus on enam kui 14 000 pakendamise alast leiutist toiduainetele ning jookidele, patenteeritud ajavahemikul 2004-2009, ning leidis, et pakendamispatentide arv, kus on otseselt välja toodud nende keskkonnasõbralikkus, on kasvanud võrreldes kõikide pakendipatentidega kiiremini.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles