/nginx/o/2011/06/07/617128t1h82ff.jpg)
USA naisteajakirja Glamour Magazine peatoimetaja Cindi Leive arutleb, kuidas langeval ajakirjaturul ajakiri lugejatele maha müüa. Tema ajakirja läbimüük on aasta esimese viie kuuga langenud 17 protsenti.
USA naisteajakirja Glamour Magazine peatoimetaja Cindi Leive arutleb, kuidas langeval ajakirjaturul ajakiri lugejatele maha müüa. Tema ajakirja läbimüük on aasta esimese viie kuuga langenud 17 protsenti.
«See on täitsa klassikaline asi,» räägib Leive (44). «Tüdrukul on ajalehekioskis 1,7 sekundit aega, et otsustada sinu ajakirja üle,» kirjeldab peatoimetaja oma kas siis uuringutest või praktikast omandatut tähelepanekut kaasaegsete ameerika naiste ostuotsustustavade kohta Business Insideri vahendusel.
«Nüüd on küsimus, kas me kasutame seda 1,7 sekundit nii hästi kui peaksime? Kui me peame tegema seda agressiivsemalt ja kasutama rohkem erinevaid inimesi ja erinevaid teemasid, siis me seda ka teeme,» ütles ajakirja peatoimetaja.