1. novembrist jõustunud uue reklaamiseaduse kohaselt ei saa alkoholitootjad enam tarbijamänge korraldada ning Saku õlletehase turundusdirektori Rauno Stüffi sõnul piirab see firma tegevust täiesti ebamõistlikult.
Uus seadus tõmbas alkoholifirmade tarbijamängudele kriipsu peale
«Tänu tarbijamängudele on tegelikult tõusnud ka kvaliteetõllede segment Eestis, mis ongi ju eesmärk. Need tarbijamängud on olnud läbi aegade väga populaarsed ja tarbijad on isegi meiega pahandanud, miks neid enam läbi ei saa viia,» rääkis Stüff aripaev.ee'le.
Uus reklaamiseadus ütleb nimelt, et alkoholireklaam ei tohi sisaldada teavet, et alkoholi ostmisel saab või on võimalik saada tasuta või tavapärasest väiksema tasu eest kaupa või teenust.
Samuti ütleb veel üks punkt reklaamiseaduse alkoholireklaami puudutavas paragrahvis, et keelatud reklaamina käsitatakse alkohoolse joogi saamise võimalust kauba või teenuse müügi suurendamise eesmärgil läbiviidava müügiedenduskampaania või muu tegevuse auhinna, võidu, kingituse või muu hüvena.
Teisisõnu ei tohi alkoholitootjad enam korraldada kampaaniaid, kus alkoholi ostes saab osaleda mingi auhinna loosimises või saada tasuta uusi alkohoolseid jooke.
Lisaks piirab uus seadus senisest enam ka alkoholireklaami teles näitamist. Kui varem oli kange alkoholi reklaam ringhäälingus keelatud 7st 21ni ja lahja alkoholi reklaam 7st 20ni, siis nüüd on igasuguse alkoholi reklaam keelatud 7st 21ni.
«Kahtlen, kas see on õige hoob ja saavutab riiklikult seatud eesmärki alkoholi kuritarvitamise piiramiseks. Me oleme juba ise vastutava tootjana algatanud selle, et ei näita õllereklaami ilmselgelt väga noorte hulgas populaarsetes telesaadetes,» ütles Stüff aripaev.ee'le reklaami kellaajalise piiramise kohta.
Varem samal teemal:
Saku tühistas reisimängus ebaausalt saadud võidud