Päevatoimetaja:
Sander Silm

Šokolaaditootja vabandas Naomi Campbelli ees

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnu Lilleorg
Copy
Naomi Campbell
Naomi Campbell Foto: SCANPIX

Eelmisel nädala  kirjutasime, kuidas briti šokolaaditootja Cadbury avaldas Londoni linna peal šokolaadimargi välireklaamid, kus seisis «Tee ruumi, Naomi, sest uus diiva on linnas».

Campbell pidas siis enda võrdlemist šokolaadiga solvavaks ja haavavaks, kirjutab Marketing Week.

Kui algul leidis Cadbury, et pole kõnealuse reklaamiga hea maitse piire ületanud, avaldas ettevõte nüüd oma kodulehel teksti, kus kinnitas, et reklaami eesmärk ei olnud Naomi, tema pere ega kellegi teise solvamine. Kuid et see ometi aset leidis, palub ettevõtte juhtunu pärast vabandust.

Samuti võttis Cadbury ühendust Campbelli advokaatidega, saamaks kinnitust, et mainitud vabandus on piisav juhtunule joone alla tõmbamiseks.

Cadburyt kutsus asjaloo pärast vabandust paluma ka mustanahaliste õiguste eest seisev organisatsioon Operation Black Vote, kes viitas, et mustanahaliste šokolaadiks nimetamine on soodsaks kasvupinnaks rassismile ning et mustanahaliste kogukonnale sellised reklaamid toredaid tundeid ei tekita.

Tagasi üles