Eelmisel nädala kirjutasime, kuidas briti šokolaaditootja Cadbury avaldas Londoni linna peal šokolaadimargi välireklaamid, kus seisis «Tee ruumi, Naomi, sest uus diiva on linnas».
Šokolaaditootja vabandas Naomi Campbelli ees
Campbell pidas siis enda võrdlemist šokolaadiga solvavaks ja haavavaks, kirjutab Marketing Week.
Kui algul leidis Cadbury, et pole kõnealuse reklaamiga hea maitse piire ületanud, avaldas ettevõte nüüd oma kodulehel teksti, kus kinnitas, et reklaami eesmärk ei olnud Naomi, tema pere ega kellegi teise solvamine. Kuid et see ometi aset leidis, palub ettevõtte juhtunu pärast vabandust.
Samuti võttis Cadbury ühendust Campbelli advokaatidega, saamaks kinnitust, et mainitud vabandus on piisav juhtunule joone alla tõmbamiseks.
Cadburyt kutsus asjaloo pärast vabandust paluma ka mustanahaliste õiguste eest seisev organisatsioon Operation Black Vote, kes viitas, et mustanahaliste šokolaadiks nimetamine on soodsaks kasvupinnaks rassismile ning et mustanahaliste kogukonnale sellised reklaamid toredaid tundeid ei tekita.