Hiljuti pan-Balti ettevõtteks kasvanud sotsiaalseid ostukeskkondi opereeriva Cherry Media maikuu brutokäive purustas esmaskordselt miljoni euro piiri, samuti löödi Eestis müüdud voucherite arvu rekord.
Cherry brutokäive ületas maikuus miljoni euro piiri
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Maikuu oli edukas kõigis kolmes riigis. Eestis püsitasime uue müüdud voucherite arvu rekordi, kui Solaris Kino pakkumist osteti kokku 8303 korda. Kui me Cherry läinud aastal käivitasime, siis arvasime, et üle 1000 voucheri pakkumise kohta pole võimalik müüa,» kommenteeris Cherry tegevjuht Priit Tomp.
Kõige suurem kasv toimus Läti turul, kus brutokäive kahe kuuga mitmekordistus, 77 000 eurolt 197 000 euroni kuus. Samal perioodil oli brutokäive Eestis 400 000 eurot, mille näol on samuti põhimõtteliselt tegu rekordiga.
«Detsembri number oli suurem, ent sellest moodustas lõviosa esimene Estonian Airi kampaania. «Tavalisest» kuudest oli maikuu absoluutselt kõige edukam,» täpsustas Tomp.