Päevapakkumisportaali Cherry tegevjuht Priit Tomp ütles USA samal tegevusalal tegutseva Grouponi börsilemineku kohta, et IPO näitab, et taoline ärimudel on jätkusuutlik.
Cherry: meie ärimudel on jätkusuutlik
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Kõige olulisem järeldus, mida maailma suurima sotsiaalse ostukeskkonna operaatori börsileminekust teha võib on see, et ärimudel on jätkusuutlik ning arenemisruumi palju. Lisaraha kaasmine IPO kaudu viitab sellele, et on veel palju suundi selles äris, mida kasvatada ja kuhu areneda,» sõnas Tomp.
Firmajuhi sõnul on märkimisväärne kiirus, millega Groupon on väiksest start-upist börsiettevõtteks kasvanud. «Veel läinud kümnendi alguses polnud mõeldav, et nullist alustanud internetiettevõte läheb börsile ning selle väärtust mõõdetakse vähem kui kolm aastat hiljem miljardites dollarites,» ütles ta.