/nginx/o/2010/05/03/360237t1h5819.jpg)
Kuna Silja Line on pikka aega Põhjamaade turul olnud ja soomlaste seas usaldusväärsuse võitnud, siis jätkame kindlasti kahe kaubamärgiga, rääkis Tallink Silja OY tegevdirektor Margus Schults Äripäevale.
Kuna Silja Line on pikka aega Põhjamaade turul olnud ja soomlaste seas usaldusväärsuse võitnud, siis jätkame kindlasti kahe kaubamärgiga, rääkis Tallink Silja OY tegevdirektor Margus Schults Äripäevale.
«Ei, kindlasti mitte. Me ei näe, et me sellest midagi võidaksime, pigem kaotaksime,» vastas Schults küsimusele, kas on kaalunud mõtet kaotada Silja kaubamärk üldse ära ja asendada see Tallinkiga.
Ta rääkis ka, et Tallink Silja OY 1500 töötaja seas on eestlasi vaid ligi kümmekond.